sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Fluture multicolor creat prin tehnica quilling

   Quillingul l-am descoperit mai demult, cred ca acum vreun an jumate doi, pe cand defapt cautam pe internet tutoriale de origami. Astfel am aflat si de alta arta care foloseste ca material de baza tot hartia, quillingul. Arta implica rularea fasiilor de hartie, apoi li se da anumite forme si se lipesc intre ele.
   Desi folosita mai des in creatia de felicitari, tehnica se poate utiliza si pentru bijuterii. Exemplul pe care vreau sa il dau azi se numara printre primele creatii de ale mele, si, desi foloseste cea mai simpla forma a hartiei rulate, cea rotunda, trebuie sa recunosc ca am muncit destul de mult la el. Nu aveam in cap de la bun inceput ce urma sa iasa, dar sunt incantata de forma rezultatului.
   Daca vreti sa creati ceva folosind aceasta tehnica, puteti sa cumparati hartie de culori diverse deja taiata special pentru quilling, sau sa folositi coli de hartie pe care sa le dati la shredder. Sau, si mai bine, deschideti shredderul de la birou si reutilizati hartia care ar fi altfel aruncata. Avantajul ar fi ca o puteti picta dupa bunul vostru plac.
   Cel mai indicat ar fi ca la urma sa dati produsul cu un lac transparent, care nu doar ca intareste hartia, dar ii da si luciu. Eu am folosit un vernis de la Darwi si sunt multumita de el. Dupa lacuire, eu las produsul la uscat de pe o zi pe alta (poate ca dureaza mai putin, dar prefer sa fiu sigura, ca sa nu las amprente).
   L-am facut asa de colorat ca sa fie vesel, ca si purtatoarea lui :) La cererea colegei care si l-a dorit, am pus fluturele multicolor pe o sarma cu memorie, inchisa cu o bucla simpla. Va place?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu